Revenio
Haaste
Sijoittajaviestinnällä on merkittävä rooli Revenion toiminnassa, minkä vuoksi Reveniolla oli tarve löytää asiantunteva kumppani tukemaan yhtiötä jatkuvan sijoittajaviestinnän suunnittelussa ja toteutuksessa.
Bravuran rooli ulkoistettuna viestinnän resurssina
- Johtoryhmän ulkopuolinen asiantuntija
- Johdon viestinnällinen sparraus
- Taloudellinen tiedottaminen, vuosikertomukset ja osavuosiraportit
- Mediayhteistyö
- Tilaisuudet, tapaamiset, tapahtumat (mm. CMD)
- Verkkonäkyvyyden kehittäminen
- Muutosviestintä (M&A)
- Vastuullisuusviestinnässä avustaminen
Revenio Group Oyj
Revenio on suomalainen terveysteknologiakonserni, joka on erikoistunut mm. glaukooman, osteoporoosin, ihosyövän ja astman tunnistamiseen.
Bravura on toiminut viestintä- ja strategiakumppanimme vuodesta 2012 lähtien. Olemme rakentaneet sijoittajatarinaamme ja -viestintäämme tiiviissä yhteistyössä - menestyksekkäästi. Markkina-arvomme on kasvanut yhteistyömme aikana 33 miljoonasta eurosta yli 700 miljoonaan euroon ja osakkeenomistajiemme määrä on yli kaksinkertaistunut. Onnistunut ja liiketoimintalähtöinen viestintä on tukenut transformaatiotamme terveysteknologiayhtiöksi ja sijoittajien suosikiksi.
Timo Hildén ,toimitusjohtaja, Revenio Group Oyj
Bravura toimi viestintäkumppaninamme yrityskauppatilanteessa ostaessamme italialaisen CenterVuen keväällä 2019 ja järjestäessämme siihen liittyvän suunnatun osakeannin. Tiukassa aikataulussa ja moniuloitteisessa järjestelyssä korostuivat viestinnän näkemyksellisyys ja suunnitelmallisuus, eri sidosryhmien huomioiminen, projektinhallinta ja kyky kertoa uuden yhdistetyn yhtiön tarina ymmärrettävästi markkinoille. Onnistunut yrityskauppaviestintä loi erinomaiset puitteet Revenion omistaja-arvon suotuisalle kehittymiselle ja yrityskaupan integraatiovaiheen käynnistämiselle. Timo HildénToimitusjohtaja, Revenio Group Oyj
Timo Hildén ,Toimitusjohtaja, Revenio Group oyj