Saavutettavuustyökalut

Bravura Menu Sulje

Optomed Oyj

Bravuran rooli kokonaisvaltaisena viestinnän neuvonantajana:

PRE-IPO

  • Sijoittajatarinan kirkastaminen

IPO

  • Markkinointiesitteen ja -materiaalien suunnittelu ja sisältö
  • IPO -markkinointikampanjan suunnittelu ja toteutus
  • Sijoittajasivujen rakenne ja sisältö
  • Some-kampanjan suunnittelu
  • Retailtilaisuuden presentaatiossa avustaminen ja Q&A

POST-IPO

  • Optomedin viestintästrategia


Optomed Oyj

Optomed on suomalainen terveysteknologiayhtiö ja yksi kädessä pidettävien silmänpohjakameroiden johtavista tarjoajista.

  • Listautumisanti Nasdaq Helsinki päälistalle 22.11.-2.12.2019
  • Listautumisanti koostui yleisöannista Suomessa ja Ruotsissa sekä private placement -järjestelyistä intituutionaalisille sijoittajille Suomessa ja kansainvälisesti
  • Optomed sai listautumisannissa yli 2 300 uutta omistajaa ja osakkeitamme merkitsivät suomalaiset ja kansainväliset institutionaaliset sijoittajat sekä yksityissijoittajat Suomessa ja Ruotsissa
  • Merkintähinta 4,50 eur/osake
  • Kaupankäynti Nasdaq Helsinki päälistalla alkoi 5.12.2019

 

Siirry eteenpäin
”Listautumisantimme tavoitteena oli tukea kasvustrategiaamme ja lisätä markkinoiden tietoisuutta Optomedista ja tarjoamastamme ratkaisusta sokeuttavien silmäsairauksien ehkäisyssä. Bravura huolehti listautumisen aikana viestinnän suunnittelusta ja toteutuksesta ennakoiden tarpeitamme tiiminsä vankalla IPO-kokemuksella. Optomedille loi listautumisprojektin edetessä erityisesti arvoa se, että Bravura oli hyvin sisällä tarinassamme, reagoi ketterästi viestintätarpeisiin ja kirkasti meille viestinnän mahdollisuudet. Voin suositella Bravuraa osaavana neuvonantajana sekä luotettavana tekijänä listautumisprojektien vaativissa viestintätehtävissä.”

Seppo Kopsala ,Toimitusjohtaja, Optomed Oyj